dimarts, 31 de març del 2020

CORONASETMANA. DIMARTS 31.

Bon dia estimats i estimades! Com vos heu aixecat? Segur que bé i amb molta energia, com sempre... Mirau, n'Àntonia, la mestra de castellà, m'ha enviat un regalet per vosaltres. Esper que vos agradi!


Per cert, que tal van les cabanyes? Ja he vist algunes que m'heu enviat, després les penjaré...I també vos penjaré sa meva, d'acord? Venga animau-vos que tenc ganes de veure els vostres espais especials de casa!!

Avui les propostes son:
1. Recepta de cuina. Heu d'elaborar una recepta de cuina, no fa falta que sigui avui,teniu tota la setmana per fer-la. Passes a seguir:
  • Heu d'escriure la recepta al quadern, posam de títol RECEPTA ( recordau, lletra clara i  feina neta i ordenada).
    • Primer heu d'escriure els ingredients amb les quantitats exactes.
    • Quin és el procés d'elaboració ( vol dir quines son les passes a seguir ).
  • Fer una foto durant l'elaboració de la recepta.
  • Fer una foto del resultat.
Després m'ho enviau tot al meu correo, així podrem fer un llibret de les receptes dels científics i científiques, que vos sembla? venga animau-vos que segur, també, sou bons cuiners i bones cuineres!

2. Català. Continuam treballant l'ortografia de les lletres J i G. Fareu les pàgines 71 i 72 del llibre Món ortogràfic. Aquí vos deix les pàgines , per si qualqú no te el llibre a casa.






UNA BESADA MOLT, MOLT FORTA I QUE PASSEU UN FANTÀSTIC DIA! 
ESTEIM EN CONTACTE!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada