dilluns, 16 de març del 2020

CORONASETMANA. DILLUNS



Bon dia científics i científiques de 3r A! Com heu passat el cap de setmana? 
Estau tots i totes bé?  A veure, passaré llista…
Mirau, a partir d’ara, aquest serà el nostre mitjà de comunicació, i encara que , a la distància, ens sentirem ben a prop.
Cada dia , de dilluns a divendres, faré una entrada al blog amb les propostes de feina per el mateix dia. A més, teniu el meu mail i el d’altres professors/es del centre per si els heu de menester. Podeu fer-me arribar el que vulgueu i jo, vos contestaré.
Recordar ser responsables i solidaris. Ja sabeu que, si ens cuidam a nosaltres mateixos, cuidam també a la resta. No tenc cap dubte de què, vosaltres i les vostres famílies sou a casa. Ànims per a tots i totes, i junts serem més forts!
Mirau la meva proposta per avui:
Dilluns, XVI /III/ MMXX.

  1. Feis una graella amb el vostre horari setmanal, on especifiqueu : temps de feina de classe, temps de joc, temps de berenar, etc. Així serà la manera d’estar ben organitzats a casa i aprofitar bé el temps. Després m’ho mostrau al mail i jo vos faré aportacions , si cal. Podeu fer una foto i m’ho enviau. 
  2. Llengües: fer lectura d’aquest document i llegir les darreres entrades del blog, si no les heu mirades.
  3. Valors: ficar-vos Youtube i mirau el vídeo “ Por cuatro esquinites de nada”. Després de mirar-ho, podeu comentar-ho en família, fer un dibuix o escriure alguna cosa al quadern com a reflexió. Després me les envieu al mail, i jo, escriure les vostres reflexions o dibuixos.
  4.  Mates: avui fareu numeració. Fitxa 3, pàgina 11. Aquesta feineta és senzilla de fer, ens va quedar pendent el trimestre anterior, i aprofitarem per fer-la avui.

ESTEIM EN CONTACTE, VOS ENVIÏ UNA FORTA ABRAÇADA, 
VOS ESTIM!

1 comentari: