dimecres, 18 de març del 2020

CORONASETMANA. DIMECRES

DIMECRES DIA XVIII / III / MMXX


Bon dia estimats i estimades!

Començam un nou dia, ple d'energía.Estau tots i totes? A veure...Perfecte! Començam idò.

Avui vos vull donar el Bon dia amb una cançó que m'encanta i té una lletra que, crec, ara més que mai, podem fer-la nostra QUE BONITO ES QUERER.


VOS ESTIM I VOS ENYOR EQUIP!!!!












Feines per avui dimecres:


1. Mates: La meva proposta per avui és practicar les taules de multiplicar fins a la del 6. Ho podeu fer de diferents maneres.Triau la que més vos agradi, i, si voleu, podeu fer-les totes!
Practicant jocs on line. Vos deix un enllaç.


https://www.mundoprimaria.com/recursos-educativos/tablas-de-multiplicar
Fent-ho al quadern. Recordar escriure data, títol TAULES i anau practicant.
També , si podeu i vos fa ganes, podeu elaborar un pio-pio, i després a cada pestanya escriviu l'operació i el seu resultat. Així podeu jugar i practicar les taules a la mateixa vagda, vos animau?


https://youtu.be/di5I5OubriU


2. Castellà. N'Antònia, la mestra de castellà, m'ha enviat un "trabalenguas" per practicar. Ja sabeu, posam data, títol TRABALENGUAS, el copiau i el practicau. Si no entenem alguna paraula, la cercam al diccionari. Després, quan el sapigueu, me podeu fer un video i m'ho enviau al correo, ok? Vos fa ganes? Jo li reenviaré a la mestra de castellà. Aquí el teniu:









3. Anglès. Pel que fa a l’àrea d’anglès, les publicacions de les feines les heu de mirar al blog


específic d’anglès. Heu de clicar a la pipella d'adalt que posa P3, i fer les feines quan posi 3rA.


4. Lectura: Fer 15 minuts de lectura del llibre de la biblioteca.

Recordau què m'heu d'anar enviant les feines, esteim en contacte. Tenc moltes ganes de veurer-vos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada